Monday, April 22, 2013

Lagi tips jimat untuk Night Cream As Beauty (Sila take note ya!!)

Hai hai hai!!

Hehehe.. lame dah rasenye x coret mencoret kat sini ek. Xtaulah ape yang disibukkan sangat tuh.. hihi..

Anyway hari ni saya nak share 1 lagi tips jimat dengan Night Cream As Beauty.. Ok.. rata – rata kita dah tau yang fungsi Night Cream ni adalah lebih kepada merawat kulit muka yang bermasalah, kan? Waktu malam, ketika kita tidur memang sel - sel kulit kita akan diperbaiki. Night Cream akan merangsang penghasilan sel – sel baru yang lebih sihat dan bebas daripada masalah.

Berikut adalah tips yang korang boleh amalkan jika nk Night Cream tu tahan lebih lamaaaaaa..

1. Pastikan muka lembab sedikit.. cara saya mudah jerr.. lepas cuci muka, saya akan lap sikit – sikit jer.. jangan terlalu kering. Pastikan jari yang nak ambil krim sahaja yang kering dan ambil sedikit krim lantas ratakan terus di muka bermula dari dagu, pipi kanan dan kiri serta dahi.. ratakan seluruh muka.. dengan bantuan sedikit air, pasti x sukar kita nak ratakan krim yang sedikit tuh ke seluruh muka..

2. Jika anda turut memakai Facial Serum Anti Ageing Aromatherapy, anda x perlu pakai night cream selepasnya jika nak.. cara yang biasa saya cadangkan jika korang nk jimat ialah pakai secara berselang.

Contoh :
a. Malam 1 pakai Night Cream sahaja,
b. Malam 2 pakai Facial Serum Anti Ageing Aromatherapy sahaja
c. Malam 3 pakai Night Cream sahaja
d. Malam 4 dan seterusnya ulang proses yang sama ..

Walau bagaimanapun cara yang saya cadangkan ini jika anda berniat ingin berjimat. Jika anda nak pakai night cream selepas pakai Facial Serum Anti Ageing Aromatherapy pun tiada masalah

3. Jika anda dah dapat kesan yang anda impikan (kulit cerah, tona dah sekata, parut dah hilang, dll) anda boleh selang – selangkan pemakaiannya.. boleh pakai 3 hari sekali atau 4 hari sekali.. confirm boleh tahan sampai 5-6 bulannnn.. hehhe

Oraitt.. itu antara tips yang korang boleh amalkan.. maklumlah.. saya banyak dapat pertanyaan dari customer tanya pelbagai tips jimat. Tiada masalah.. apa yang saya tahu, saya pasti akan share. Sharing is caring.. Caring is loving kann.. & Yes, memang saya saaaaayang korang..

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGANKAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, carapemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih

No comments:

Post a Comment