Thursday, April 4, 2013

Tips - tips yang menjimatkan sabun supaya tahan lama.. (Wajib Amalkan!!)

Mencuci muka merupakan salah satu rutin penjagaan wajah yang perlu dilakukan setiap hari. Wajah kita yang sering terdedah kepada debu, habuk, kotoran, lebihan 'makeup' dan macam - macam lagi perlu dibersihkan sebaik - baiknya supaya tidak akan menimbulkan masalah yang lain. Jika muka tidak dibersihkan dengan betul, tidak mustahil jerawat akan naik di muka. Tentu kita taknak kan??

Sabun As Beauty berfungsi untuk membuang sel - sel mati ketika proses pencucian dilakukan. Ia juga mampu meningkatkan metabolisme untuk penghasilan sel - sel kulit, melambatkan proses penuaan dan mengurangkan kedutan sekaligus menganjalkan kulit secra semulajadi.

1 ketul sabun boleh digunakan selama 4 bulan secara purata. Walaupun begitu, ia boleh dijimatkan dan kita boleh menggunakan lebih daripada 4 bulan.

Berikut ialah tips - tips yang boleh korang praktikkan untuk menjimatkan sabun.

1- letakkan sabun di tempat terdedah cahaya & udara (cthnya: di bahagian tingkap di blik air)
2- letakkan sabun di dalam bekas terdedah/ bekas sabun yang berlubang (supaya xmenakung air jd sabun sentiasa kering & xmenakung air)
3- potong sabun kepada 4 / 6 / 8 bahagian & gunakan satu persatu bahagian
4- ketika nak mencuci muka, gosok sabun di tangan sekejap sahaja dan letakkan di tepi. Gosok lagi sabun di tangan hingga berbuih2 dan selepas itu gosok dimuka pula.

Ok.. Sekarang dah tau tipsnya kan.. Ni nk bgtau plak petunjuk sabun digunakan dengan cara yang betul iaitu sabun menipis tetapi bentuk & warnanya kekal sama.. Haa.. Jadi korang kena pastikan sabun korang belum lagi berubah warnanya. Kalau dah warna macam putih susu tu makananya dah kembang dan zatnya pun dah kurang . So kene pastikan sabun xkembang kerana dikhuatiri zatnya akan hilangggg..

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN KAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih

1 comment:

  1. Wasalam.. Ni email saya nooradina@gmail.com,

    Saya baru sebulan pakai as beauty nie ;) , setakat ni pakai serasi

    ReplyDelete