Sunday, February 24, 2013

Naikkan Seri dengan Body Serum As Beauty..

Hai!!!!!!! Semua dah lunch ke? Maybe ada yag belum tapi semua dah mandi kan?? Hahahaha.. Bukan ape.. Topik kita hari ni berkaitan dengan mandian..

Korang tau x untuk penjagaan tubuh badan.. selain Spa Soap , As Beauty turut mempunyai Body Serum!! Yup..
body serum ni sesuai sangat untuk :

1. Memperbaiki tona kulit xsekata
2. Membantu mencerahkan kulit
3. Memperbaiki aliran darah
4. Menghilangkan kesan parut dan selulit.

Selain tu, Body Serum ni sesuai juga untuk menaikkan seri!! Haaa.. Kalau korang nak naikkan seri untuk tatapan yang tersayang atau ada yang xlama lagi nk naik pelamin bolehlah mencuba Body Serum nih.. Insya'Allah sedikit sebanyak ia boleh membantu.. Ok, jom baca tips dan cara mandian menggunakan body serum ini yang diperolehi daripada salah seorang pemakai Body Serum..

*************

Body serum...hihihi~~hrni nk share pakai body serum utk mandian~~best sgt2!!mcm nyamann gitu...sng je..lps mandi...titiskn bbrp titis serum dlm air sebaldi n selawat n jiruskn dr kpala ke bdn...wangi & best..mcm mandi bunga gitu...naik seri~~igt pengantin je mandi naik seri..kter hr2 pun leh mandi naik seri tau!!selamat mencuba!!

******

Ok.. Rajin2lah amal ya.. Sebab bukan sekali buat terus menjadi.. Kene berulang kali dan yang penting yakin!! Insya'Allah.. Semoga tips ini dapat membantu menaikkan seri anda sekaligus membuatkan anda lebih berkeyakinan..

Ada sebarang masalah??

Hubungi saya ok!!

FB : najihah sudi
Sms / Whatsapp / Viber : 0175012307

FB : anne ilani
Sms / whatsapp / viber : 0196219659 / 019 9399659


No comments:

Post a Comment