Saturday, March 2, 2013

Kuasa mencuci oleh As Beauty Vitamin E Soap





Salam hujung minggu

Dalam set rawatan 3 in 1 As Beauty, terdapat 3 barang utama dan salah satunya ialah Sabun pencuci muka. Sabun ini terdiri daripada 2 jenis iaitu :
1. As Beauty Vitamin E Soap (berwarna kuning)
2. As Beauty Vitamin C Soap (berwarna hijau)

Tapi hari ini saya hanya ingin bercerita mengenai As Beauty Vitamin E Soap. Ia bertindak membantu meningkatkan metabolisme kulit dengan penjanaan sel-sel baru, seterusnya merencatkan proses penuaan, mengurangkan garis-garis halus serta meningkatkan keregangan kulit agar sentiasa kelihatan muda serta membantu dalam mengekalkan kelembapan semulajadi kulit.

Kalau korang baru pertama kali menggunakan sabun ini, korang pasti dapat lihat perbezaan kulit wajah sekalipun hanya selepas cucian pertama. Kulit wajah akan nampak lebih bersih dan tidak berminyak. Ini kerana sabun ini akan mencuci ala – ala deep cleansing sekalipun cuci dalam waktu yang singkat

Sabun ini sesuai untuk semua jenis kulit x kira tua atau muda baik lelaki atau wanita. Tapi mesti ingat ya, nk cuci muka pun mesti dengan cara yang betul.. jangan terlalu banyak sabun dan jangan terlalu lama mencuci. Takut – takut kulit jadi sangat kering sebab sabun ini akan ‘tarik’ kelembapan secara semulajadi jika dipakai secara berlebihan. Kecuali kalau muka korang jenis oily sangat2. itu xpelah kalau kerap cuci.. hehehehe..

Ok korang. Kalau berminat nk tau lebih.. boleh hubungi kami Anne @ 0196219659 atau Jiha @ 0175012307.. atau daripada mana – mana senarai pengedar ni ya..

Bye!!!


No comments:

Post a Comment