Sunday, March 31, 2013

Bagaimana FACIAL ANTI AGEING SERUM AROMATHERAPY bertindak? (PART 2)


SALAM SAYANG BUAT SEMUA SAHABAT YANG BERMINAT UNTUK 'SHARE' NOTESSAYA NI.. DIHARAP KALIAN MEMINTA IZIN DULU DARIPADA SAYA, 'NAJIHAH SUDI'SEBELUM SHARE DI WALL ANDA OK!! :-)

 

·  Facial Serum boleh diumpamakan seolah - olahkita memberi 'makan' kepada kulit kita. Jadi, sel2 kulit akan lebih aktifmenghasilkan dan menjana sel - sel baru yang lebih sihat. Ini sangat membantubagi mendapatkan kulit wajah yang lebih muda dan terhasillah kulit yang tegang.Pastinya pengguna akan kelihatan lebih muda daripada sebelumnya!!
·  Molekul - molekul facial serum juga sangat -sangat halus. Adalah sangat penting pengguna serum menghidu ketika menggunakanserum supaya molekul - molukel tersebut dapat dibawa ke peparu dan diedarkan keseluruh badan melalui darah. Dengan kata lain, selain minyak facial serumdiserap di kulit wajah kita, ia juga dibawa ke seluruh badan melalui peredarandarah.Sebab itu, selepas memakai facial serum pengguna akan lebih tenang danrelaks kerana facial serum akan memberi kelegaan pada sistem saraf ,menyeimbangkan emosi dan juga hormon.
·  Oleh kerana kandungan facial serum yangbegitu menyihatkan dan mempunyai pelbagai kuasa pemulihan dan penyembuhan bagipelbagai masalah kulit, ia juga disyorkan oleh doktor sebagai menggantikanpenggunaan toner.


Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGANKAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, carapemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasiselepas pembelian. Terima kasih

No comments:

Post a Comment