Monday, March 25, 2013

As beauty tidak pernah rebranding.. No no no..

As beauty tak pernah buat rebranding ya.. Sila jangan kompius.. Hehe.. Jom baca pesanan khas daripada pihak syarikat As Beauty..

********************
Assalamualaikum dan Selamat 1 Malaysia.

Jelitawan As Beauty. Pihak kami sering kali menerima pertanyaan tentang produk tiruan yang seakan-akan sama dengan As Beauty. Perlu ditekankan disini, As Beauty TIDAK PERNAH membuat Rebranding atau Penjenamaan Semula. Sekirannya pengguna atau pengedar sekalian pernah ditawarkan harga yang sangat murah dari pakej yang pihak syarikat sediakan, minta kerjasama hubungi pihak kami dgn segera dan siasatan akan dilakukan. Kami tidak mahu 'pihak yang tidak bertanggungjawab' ini menggunakan/meniru jenama As Beauty dengan sewenang-wenangnya. Sila dapatkan produk yang pastinya original di page ini atau dari pengedar-pengedar sah yang telah dilantik oleh pihak syarikat. Kerjasama anda amat kami hargai. Salam sayang dari kami. Teruskan menyokong As Beauty.

*****************

ok, sekarang dah jelas ya.. So pasni xnak dengar lagi soklan pasal penjenamaan semula ni ya.. :-)

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN KAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih

No comments:

Post a Comment