Monday, March 25, 2013

Tips Kecantikan As Beauty

Bersenam setiap hari adalah penting untuk meningkatkan aliran darah ke kulit dan dapat merangsang penghantaran oksigen dan nutrien yang baik utk tisu kulit anda.

Masker semulajadi terbaik ialah dengan menggunakan tomato yang dihancurkan. Tomato bukan sahaja dapat mencerahkan kulit, menghaluskan kulit, melawan garis penuaan malah dapat memerahkan kulit secara semulajadi (pinkish).

Menggunakan minyak zaitun untuk mengurut wajah anda dapat meningkatkan peredaran darah sekaligus menyerikan wajah.

Sekiranya anda mengambil apa-apa makanan kesihatan seperti supplement pencerahan, vitamin c, ubat kurus atau sebagainya, pastikan minum air lebih dari 8 gelas sehari. Proses detox akan berjalan dengan lancar sekiranya tubuh mengandungi air dengan cukup. Sekiranya air dalam tubuh tidak mencukupi dan toksin tidak dapat dirembes/dibuang melalui urine (air kencing), toksin akan mencari liang2 lain untuk bolos dan keluar melalui liang kulit wajah/badan yg boleh menyebabkan jerawat.

Basuhkan muka anda dengan menggunakan air basuhan beras yang ke tiga. Bilas dengan air bersih setelah sepuluh minit, ini dapat menaikkan seri muka anda.

Dan yang paling penting, jangan lupa sapukan krim siang As Beauty setiap hari sebelum keluar dari rumah. Sunblock yang terkandung dalam krim ini dapat melindungi kulit wajah anda dari sinaran matahari yang berbahaya.



No comments:

Post a Comment