Sunday, March 31, 2013

MSM dan Kulit Anda


Harini saya nak share ttg Methyl Sulfonyl Metana (MSM)…apa tu???

Hihi…dlm krim mlm AS Beauty ade mengandungi bahan MSM ni…MSM ini merupakan ekstrak lumpur gunung berapi. Jadi janganlah takut dengan namanya yang ala – ala saintifik giteww kerana ia tetap merupakan bahan alami.. Mari kita berkenalan dgn bhn magik ni….

MSM adalah tidak berbau, putih dan larut air. Sebenarnya, semakin kita berusia, kulit kita akan semakin nampak tanda penuaan dan satu benda yang tidak digemari ialah KEDUTAN/ WRINKLES mula menjelmakan dirinya .. oh tidakkkkkkkk!!!

Bercakap tentang organ terbesar kita - KULIT- maka kita perlu bekerja keras untuk memastikan kulit kekalmuda. Sudah tentu, kadang kala, terjadi kemalangan atau pembedahan sepanjang hidup kita atau yg pastinya tanda penuaan (keduts tadi). Kolagen sebenarnya memainkan peranan penting dalam memastikan kulit kita kekal tegang dan seterusnya tampak lebih muda muda(I Loike!!). Pakar mengatakan bahawa melalui proses penuaan semulajadi, tahap kolagen akan menurun. Di sinilah terletaknya peranan MSM!! Ia membantu dengan membina semula rangkaian kolagen dengan cepat dan mengekalkan tahap kolagen yang sihat.

Dengan MSM, jika kita mengambil MSM secara oral atau paling mudah & selamat ialah dengan menyapu MSM pada parut atau stretch mark, MSM boleh membantu mengatasi masalah ini.

(Rujukan:
http://www.arthritis-msm-supplements.com/newsletter%20archives/msm_and_your_skin.htm)

jadi..mudahkan ? sapu Nite Cream As Beauty yg sudah semestinya buatan tempatan..ader HALAL & KKM lagi… Confirm selamatttt..

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN KAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih


No comments:

Post a Comment