Tuesday, March 26, 2013

Lindungi & Rawat Kulit di Siang Hari dengan Day Cream As Beauty

Hampir semua orang yang saya kenal akan pakai day cream bila pergi kerja atau keluar umah.. ade juga yang walaupun duduk rumah tetap memakai krim. Macam saya, setiap kali lepas mandi atau cuci muka mesti pakai Day Cream as Beauty even saya just nk duduk rumah jer.. apetah lagi kalau keluar rumah kan..

Pada saya, pemakaian day cream ni memang sangat penting sebab kulit saya perlukan perlindungan yang optimum daripada sinaran uv, habuk, debu dan pelbagai kotoran lain. Yang paling best mengenai Day Cream as Beauty ni ialah ia turut merawat muka dan bukan sekadar sebagai alas bedak dan melindungi kulit dari sinar UV. Ade setengah orang yang even hanya pakai day cream pun tetap menujukkan perubahan yang positif. Walaupun begitu , rawatan daripada day cream tidak sehebat rawatan daripada Night Cream kerana Night Cream memang fokus untuk merawat.

So, kalau korang nak tau, Day Cream As Beauty nih ada macam – macam fungsi dan kelebihannya. Antaranya ialah :

- Mencerahkan kulit wajah
- Memudarkan noda – noda hitam
- Memberikan tona yang sekata pada kulit wajah
- Menyerikan wajah
- Mengecilkan pori – pori
- Mengelakkan kulit daripada menjadi sangat berminyak dan terlalu kering. Lembab – lembab jerr..
- Sebagai alas bedak dan make up
- Membuat pemakaian make up lebih tahan lama
- Jika ber’make up’, kulit dapat ‘blend’ make up dengan begitu baik sekali membuatkan make up tampak asli dan tidak over
- Muka tidak bercapuk – capuk even ketika berpeluh
- Molekulnya yang halus membuatkan ia sangat mudah diserap oleh kulit dan tidak melekit
- Muka tidak akan berminyak even tak cuci muka sampai lewat petang
- Ianya halal, jadi boleh dipakai sejurus selepas mengambil wudhu’ (sebab day cream perlukan sedikit air sebagai bantuan untuk diratakan ke seluruh kulit)

Itu antara kelebihan dan kebaikan day cream as beauty.. Pada yang dah mencuba saya pasti anda memang tau dan teruja kan? Pada yang belum mencuba dan kalau nk rasa kesannya macam mana, jangan tangguh- tangguh.. jom order sekarang!!

Untuk mengetahui lebih lanjut, sila hubungi kami ok!!

ANNE 0196219659 / 019 9399659
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : anne ilani

JIHA 0175012307
Call / Sms / Whatsapp / Viber
FB : najihah sudi

atau daripada senarai pengedar kami ya..

PERHATIAN : Konsultasi selepas pembelian produk adalah khas untuk PELANGGAN KAMI sahaja. Sila rujuk pengedar anda untuk sebarang masalah yang timbul, cara pemakaian yang lebih terperinci, tips - tips lain & sebarang konsultasi selepas pembelian. Terima kasih

No comments:

Post a Comment